?

Log in

< To Denny's balcony | 0 - 15 |  
GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

hi guys

October 29th, 2007 (04:20 am)

Im still here just been too busy to write lol ..I promise i will write a proper entry tomorrow when i have more time cos Saffron will be at school. Hope all is well! xxx mwah

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

Bad Medicine-New Vid..again ..lol

July 15th, 2007 (02:43 am)
accomplished

This Narcissistic Lawyers Mood : accomplished

Yet another video i just made of our fave 2some.Mostly House/Cam but again the others are in this too.:)




GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

June 7th, 2007 (04:19 pm)
anxious

This Narcissistic Lawyers Mood : anxious

I get my scan/test results tomorrow at 11am.
i will let you guys know as soon as i know. am nervous...

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

April 16th, 2007 (12:50 am)
amused
Tags: ,

This Narcissistic Lawyers Mood : amused

LMAO ROB IS IN LUV WITH CHRISTOPHER MELONI FROM SVU!!!

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

April 3rd, 2007 (03:37 am)
amused

This Narcissistic Lawyers Mood : amused

doesnt anyone comment these days lmao???

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

omg yay

March 7th, 2007 (12:03 am)
happy

This Narcissistic Lawyers Mood : happy

i found a copy of due south s1..on dvd on ebay and i got Michael to buy it for me... does happy dance!!!!! loved that show!!!

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

February 28th, 2007 (09:48 am)



if u want 2 be friended.. comment here and i shall add ur luvly selves lol

(also..im not sure who made this friends only banner..let me know i would like to give u credit xx)

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

February 27th, 2007 (06:22 pm)
blah

This Narcissistic Lawyers Mood : blah
Current Tunes: save a horse,ride a cowboy lmao this songs very jensen!

i didnt make this..but i really liked it!! its dean angsty ... best kind:P..lol.. this songs grown on me in the last few weeks..i hear it in the car droppin saffron off at school in the mornings lol

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

Def Leppard on the Supernatural soundtrack

February 26th, 2007 (01:07 pm)
cheerful

This Narcissistic Lawyers Mood : cheerful

DEF LEPPARD ARE ON THE S1 SUPERNATURAL SOUNDTRACK...

ROCK OF AGES!!!!!

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

February 14th, 2007 (11:27 pm)
bouncy

This Narcissistic Lawyers Mood : bouncy
Current Tunes: St Anger -Metallica



WAVES TO ALL HER NEW SUPERNATURAL FRIENDS!! LOL

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

borrowed lol from yumpops

January 21st, 2007 (08:18 pm)
amused

Im in: drum room
This Narcissistic Lawyers Mood : amused
Current Tunes: somebody to love-queen trib(live)- george michael

gorenhouseygirl is happy.
You're a rosy-cheeked ray of f'ing sunshine 24/7. I bet you smile a lot and little things don't get you down. Must be nice. Fuchsia's definitely your color.
wanna know your lj's moodring color? enter your user name and hit the button. (discussion thread)

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

(no subject)

December 12th, 2006 (03:52 am)

now try the stocking lol i fixed it :P

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

YAY ANOTHER NEW FWEND LMAO

December 11th, 2006 (07:56 pm)
bouncy

This Narcissistic Lawyers Mood : bouncy

YAY!!!... ANOTHER NEW FRIEND...

A BIG INSANE HELLO TO smackalalala!!!!!

LOL I SAW UR POST ON RENS LJ ...I SEE EVERYTHING... ADD ME ON MSN IF U WANT SO WE CAN CHAT MORE... REN  LUVS MEEEEE LOL...SO ANY FRIEND OF HERS IS A FRIEND OF MINE...

IM A LIL BIT INSANE AND AS REN SAYS RANDOM..LOL BUT U WILL GET USED TO IT... EVERYONE ELSE HAS....EITHER THAT OR THEY R JUST HUMOURING ME BUT MEH..LMAO!

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

omg lol

December 11th, 2006 (04:05 am)
surprised

This Narcissistic Lawyers Mood : surprised

the weirdest  but cutest thing just happened..lol

ok..its 4am..  saffs been asleep for hours...saff got out of bed still sleeping,walked up to me gave me a hug and said "have sweet dreams when u go to bed mum...im off to bed now bye" lmao

i dont think she was even aware she got up lmao!

GORENS FRANTIC CHIPMUNK [userpic]

a question for movie makers of music clips n such

December 10th, 2006 (07:51 pm)

Can someone explain to me how to use windows movie maker? I now have a dvd player in my pc and wanna make music clips for House and CI...but im not understanding the help files alot?

< To Denny's balcony | 0 - 15 |